Een jaar waarin de leden en ambassadeurs vele kilometers gereden hebben voor het goede doel !

In 2014 hebben wij gereden voor:

Stichting DaDa

Wings for Life

Het Vergeten Kind

De bovenstaande goede doelen hebben ieder 460 euro van ons gekregen.

Het bedrag van 1380 euro hebben wij bereikt door de bijdrage van onze leden en ambassadeurs van 1 eurocent per kilometer die ze gereden hebben en daarnaast hebben wij donaties ontvangen van vrienden en familie. Wij zijn erg dankbaar en tevreden dat wij dit samen bereikt hebben. Een volledig overzicht is te lezen in ons jaarverslag.

In 2014 hebben wij een aantal nieuwe leden en ambassadeurs mogen begroeten, allemaal mensen met het hart op de juiste plek en die de combinatie van motorrijden en het goede doel mooi vinden.

Rijden met een doel, Rijden voor een doel !

En natuurlijk willen wij ook wat betekenen voor de medemens en hebben wij op verzoek ritjes gemaakt, bijvoorbeeld voor Joanne uit Dongen, waarbij wij hulp hebben gekregen van 2 trike rijders uit Dongen die een fantastische route uitgezet hebben. Ook hebben wij gereden voor Stef uit Oudewater, een autistische jongen van 13 jaar.

En daarnaast hebben wij meegereden met ritten die door anderen georganiseerd zijn en waar wij een goed gevoel bij hadden. Zo waren wij aanwezig bij de MH17 Ride Out, georganiseerd door Arnold en helaas is er tijdens deze rit een motorrijder om het leven gekomen en ook bij het condoleren en de uitvaart zijn wij aanwezig geweest.

Ook hebben wij een aantal ritten meegereden met onze vrienden en vriendinnen van stichting Bikers4all,  zij organiseren met enige regelmaat een ride out voor iemand die het nodig heeft en wij zijn er graag bij. Het zijn altijd goed georganiseerde ritten waar de veiligheid voorop staat.

2 keer hebben wij een Toy Run gehouden, wij hebben speelgoed gebracht bij een opvanghuis in Rotterdam van stichting Arosa, vanwege privacy zijn er geen foto’s van de kinderen die het speelgoed mochten hebben, maar stichting Arosa was zeer dankbaar. En aan het eind van het jaar hebben wij aangepast speelgoed gebracht naar de kleine Kapitein in Capelle a/d IJssel. Dit is een verpleegkundig kinderdagverblijf en vanwege bezuinigingen in de zorg kunnen wij niet zelf meer speelgoed kopen wat zo hard nodig is voor deze kinderen. Wij hebben gevraagd om een wensenlijst en mede dank zijn sponsors hebben wij dit allemaal aan kunnen schaffen.

Via ons nieuws overzicht is alles te volgen en ook zijn wij te vinden op Facebook en Twitter. Volg ons voor alle informatie omtrent onze stichting !

Wil jij ook graag met ons meerijden, als lid of als ambassadeur ? Neem dan contact op met 1 van onze leden of via info@ktmco.org. Wij verwelkomen je graag in het nieuwe seizoen.

Wat gaan wij doen in 2015….

Ook dit jaar zullen wij 1 eurocent per kilometer schenken aan het goede doel, welke dat zijn maken wij voor 1 maart bekend. Tevens zullen wij diverse ritten organiseren en ook bij verschillende ritten van anderen aanwezig zijn.

Rijden met een doel, Rijden voor een doel !!

0 Reacties